♥♥♥دلتنگتم مینا♥♥♥


خوشبختم با تو

...

سلام مینا جوووووووووونمممممممم خوبی عشقم؟؟؟

منم بد نیستم ندیدمت مینا باهات حرف نزدم  دلم گرفته کلی باهااات حرف داررررم

مینا میدونی چند وقته باهم حرف نزدیم یادته اون روزامون تابستون هروز هروز حرف میزدیم کلی  جنگ و دعوا داشتیمااا

ولی بازم خوش میگذشت هروز باهم بودیم همدیگرو داشتیم مسخره بازیای موسی بود   حرص خوردنای مهدیس بود

دعواهای تو با سیا یادته ولی دوست داشتااا تو نیومدی اونم دیگه نیومد خخخخ یادش بخیر چه روزایی داشتیم

مینا انقده دلم تنگ شده برا اون روزا....یادته دکتر و دزد؟؟؟ تو دکتر شدی خخخ چقدر اون روز بازی کردیم

هی....مینا دلم برا همه اون روزای خوب و بدمون تنگ شده....اون آهنگ خوندناا آهنگای خواجه امیری یادته

تو دوس داشتی منم برات میخوندم ....گریه هامون میننا خسته شدنامون .....یادته سر به سر خارجیا میذاشتیم چقدر

اذیتشون میکردیم وااااای اون بدبختا نمیدونستن ما چی میگیم ولی باز اذیت میکردیم دانکی مانکی خخخ

آخی یادش بخیر

مینا چقدر زود گذشت زود جدامون کردن از هم ....چندوقته دیگه نخندیدیم مثه قبل؟؟؟ همون خنده های از ته دل

جک گفتنامون.....دلم میخواد بیای  بازم همون جوکای بی مزززززه رو بگیم و از ته دل بخندیم ....

شانس شوکولاتیمونو ببین ....میناااااااااا جون آیدا نمره هاتو خوب بگیر مامانت لب تاب و بهت بده ....

خوب دلم بلات تنگ شده ....دکی من بدون تو دکی نمیشماااااااااااااااااااااا

من بدون تو اون تیمارستانرو نمیزنم خخخخ

اون نی نییارو که هنووز یادته؟؟؟؟؟؟ میدونم عشق نی نی هستیاااااا میدونم یادته

باید زودی برگردی ..... بریم  نی نیارو تو پرورشگاه ببینیم ووووی نینی

الآن اینو داری میخونی میدونم اسم نینی میاد ذوووق میکنی حالا یه چیز دیگم برات دارم بعدا بهت میگم

دکی جووون دلم برااااااااااات اندازه یه مولچه تنگ شده .... حتی واسه حرص خوردنات خخخ

شوخی میکنم

ولی دلم خیلی تنگ شده برااااااااااااااااات خیلی

مینا مراقب خودت باشششششش

دوست دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم

زودتر بیا بخاطر من.....بوشه؟

آفلین

راستی دلم برا کل کل هامونم تنگ شده هاااا خخخ یادش بخیر

 

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت16:28---8 خرداد 1393
تک درختم سوخت بگذار جنگل بسوزد
به منم سر بزن
تو نظرسنجی وبلاگمم شرکت کن
نظرم بده
اگه با تبادل لینک موافقی بهم بگو تا لینکت کنم تو هم منو لینک کن ................
منتظرتم ...........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:نامه,دلتنگی,عشق,دوری,| 17:35|آیدا..مینا|

MiSs-A